vrijdag 5 november 2010

Vandaag ben ik nogmaals aan het bakken geslagen, voor twee taarten! Als eerste heb ik een topsy turvy taart gemaakt met de bloemen uit de vorige post, een beetje rustiek grijs met geel! Helaas, ik baal er echt van, ben ik door de hele drukte vergeten een foto te maken! :( Ik ga natuurlijk wel aan de klant vragen als die toevallig geen foto getrokken heeft! Verder heb ik voor de tante van mijn vriend en ondertussen een goede vriendin van mij nog een taart gemaakt. Eentje met allerlei spullen van haar lievelingsmerk Etienne Aigner! Het speciale aan deze taart is dat ik alles in welgeteld 2 uur gedecoreerd heb! Vrij snel dus :) Ik ben best tevreden met het resultaat, enkel jammer dat de foto's niet met het daglicht getrokken zijn, maar een foto is beter dan geen foto! De gouden ronde decoraties zijn gemaakt van isomalt met een beetje goude dust, dit geeft echt een heel leuk effect! Iets wat ik zeker nog ga gebruiken in de toekomst! Stijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten