zondag 14 november 2010

Mijn oudere zus heeft deze week haar ja-woord gegeven, natuurlijk hoort daar een feestje bij.. En een TAART! Het spreekt voor zich dat ik deze heb gemaakt, je hebt niet voor niets een taartenman in de family :) Omdat ik niet goed gepland had, te veel andere taarten had aangenomen van vrienden, is het een beetje te druk geweest. Uiteindelijk ben ik voor het nachtwerk gegaan en is alles min of meer goed gekomen! De taarten zijn gevuld met ofwel: roomkaasvulling met kersenvlaaivulling, roomkaasvulling met aardbeienvlaaivulling of meringue boterroom.  En echt waar, die vlaaivulling is heerlijk!!! Hier in BelgiĆ« verkopen ze dit niet, gelukkig wonen onze noorderburen niet ver af! Het thema voor deze taart mocht ik zelf kiezen, altijd leuk! Ik wou een modern en toch klassieke taart, omdat ik dat zelf het mooiste vind! Niet te druk, en toch een beetje trendy! Ben best wel tevreden met het resultaat, al zie ik nog wel wat verbeter puntjes, maar dat zal altijd wel het geval zijn zeker?

4 opmerkingen:

  1. Ik was al eerder op je site geweest via het taartenforum, maar ik wilde even mijn compimenten geven: een erg mooie taart is het geworden!
    Daarnaast vind ik je site ook erg leuk vormgegeven, ik kom in de toekomst zeker nog eens vaker langs om te koekeloeren!

    Groetjes, Elvire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er allemaal zo lekker uit! En vooral ook mooi, vooral het fondant!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om je ook eens naast het forum 'aan het werk' te zien. Knap van je!

    Sandy (Sanderius)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaauw :D Jij maakt echt zo'n mooie taarten en cakejes. Deze is echt geweldig. Als ik ooit trouw, mag je ook wel mijn bruidstaart maken ;D

    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen