dinsdag 2 november 2010

Wat is er leuker dan een avondje prutswerk dat enorm traag vooruit gaat, maar met een geweldig resultaat? Juist ja, helemaal niets! :) Deze namiddag heb ik voor de eerste keer eens mijn eigen flowerpaste gemaakt, normaal gezien kocht ik dit altijd, maar het is toch vrij prijzig zeker als je weet hoe simpel het te maken is! Het recept vind je hier, natuurlijk zijn er al veel die dit kennen ;) Ik ben dus gerbera's aan het maken, tot voor deze avond wist ik nog niet eens wat voor bloemen dit waren! De reden hiervoor is dat ik donderdagavond 2 taarten moet afleveren, maar enkel woensdag avond tijd heb om hieraan te werken, lekker stressen dus! Vandaar dat ik zoveel mogelijk op voorhand ga doen, o.a de gerbera's! Ik wou jullie toch al  mijn eerste gerbera's pogingen laten zien, enjoy!


2 opmerkingen:

  1. Nou dat ziet er aardig uit toch? :) Goede eerste poging zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nette eerste poging! Mijn tip: Dunner uitrollen! Dan worden ze veel chiquer en echter :)

    BeantwoordenVerwijderen