donderdag 2 september 2010

Een vriend van mij wou zijn jarige vriendin verrassen, met een reisje naar Parijs. Ik kreeg de opdracht om een bijhorende taart te maken. De twee koffers zijn eigenlijk gemarmerde bisquit, gevuld met een duo van witte en gewone chocolade boterroom en crispy pearls. De eiffeltoren is gemaakt van koekjes en een hele boel erg dun gespoten royal icing...een hels karwei!! De gebakjes er rond zijn enkele typische Parijse of Franse specialiteiten, bijvoorbeeld: meringue, petits choux,...




2 opmerkingen:

  1. Héél erg leuk! Zo een taart zou ik ook wel cadeau willen krijgen (of maken, al zal dat nog wel eventjes duren)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie taart. Een hele klus lijkt me! Had wel een close-up van de eifeltoren willen zien ;)
    In ieder geval petje af, zo'n kofferstapel staat ook nog op mijn to-do list :)

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen