zaterdag 28 augustus 2010

Tijdens mijn online speurtocht ben ik weeral een nieuw programma tegengekomen, dit keer een Brits! In dit programma moeten de kandidaten het tegen elkaar opnemen in 3 rondes, en elke aflevering heeft een ander thema. De eerste aflevering was het thema taarten, deze vond ik eigenlijk niet zo goed omdat veel taarten eerder slordig waren.. :) De tweede aflevering ging over koekjes, een hele leuke aflevering! Wat bijzonder is aan dit programma is het feit dat je er een stukje geschiedenis bij krijgt, ik vind dit wel interessant (al kan ik me voorstellen dat sommigen het een beetje saai vinden). Kortom het is geen geweldig programma, maar het is toch wel vermakelijk... Hieronder kan je op de foto klikken voor de online afleveringen!

3 opmerkingen:

  1. Geweldige serie! Ik heb het deel over brood helaas gemist. Als ik op de link hierboven druk en ik selecteer een aflevering en vervolgens "watch ..." krijg ik alleen een wit scherm te zien.

    Weet jij wat ik verder moet doen?

    En nu maar weer een week wachten op de volgende aflevering.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. miriam en christiaan28 september 2010 om 11:00

    te gekke serie heb net in engeland het boek er van gekocht echt toppie

    BeantwoordenVerwijderen