vrijdag 20 augustus 2010

Ik ben een tijdje niet meer op mijn blog geweest, en daardoor hebben jullie nog wel enkele creaties gemist. Dit zijn voorlopig mijn taarten. Ik maak dus heel graag 3d taarten, dat is eigenlijk snijden en plakken en uitproberen tot je de juiste vorm hebt. Heel leuk om te doen maar ook altijd een uitdaging aangezien je niet weet of het 
allemaal goed gaat lukken. De eerste taart is een 3d-koe voor een meisje wat een dagje naar de kinderboerderij ging voor haar verjaardag. De tweede taart is een replica van de hond van familie, ze waren allebei zeer tevreden. Hier komen de foto's.



3 opmerkingen:

  1. Wow, dit ziet er geweldig uit!
    Hoe maak je dat? Stapel je cakes op en snijd je ze dan in de gewenste vorm?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja zoiets, deze zijn gemaakt ronde bisquits. Ik snij er stukken uit en dan plak ik het van met botercréme. Het is eigenlijk moeilijk uit te leggen hoe, ik zal binnenkort eens foto's trekken als ik een 3D Winnie the pooh maak!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja leuk!
    Ik heb wel eens gezien hoe ze dat doen in een tv serie, cake boss op discovery. Daar maken ze ook veel 3d taarten. Ben benieuwd naar je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen