donderdag 19 augustus 2010

Voor vrienden moest ik een bruidstaart maken, en ik kreeg "carte blanche". Het is dus een gifgroene bruidstaart geworden met orchideeën van onder naar boven. Ik vond het belangrijk om een jonge kleur te kiezen, want er is niets zo afstotelijk voor mij als zo'n witte bruidstaart met allerlei bloemen, een lelijke topper, enorm veel spuitwerk ... Zowel ik als de bruid en bruidegom waren zeer tevreden over het resultaat! Misschien was ik wel, iets teveel tevreden, want door die taart ben ik gekomen tot de nieuwe lay-out van mijn blog. Hij is natuurlijk wel nog niet helemaal af, er is nog wat werk aan de winkel. Maar je kan toch al goed zien in welke richting ik wil hiermee. En pfff die HTML is niet zo simpel! Maar het lukt me toch al aardig mits genoeg cola en tijd ;)



6 opmerkingen:

  1. Prachtige taart Stijn, hoe krijg je het zo strak, gebruik je botercréme 1 op 1 of ganaché???
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MMMMMMmmm die is super lekker, bedankt voor je antwoord.

    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige taart! Zonde om aan te snijden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, wat maak jij mooie baksels! kan ik je inhuren? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen