maandag 23 augustus 2010

Vandaag heb ik eindelijk nog eens chinees gegeten! 2 Keer al eigenlijk ;) Hmmm, er is echt weinig wat voor mij in de buurt komt van lekker chinees eten, ik hou van zoetzuur, curry,... Dus ik heb meteen besteld voor 2 personen (duidelijk voor 4 dus!), kwestie van zeker genoeg te hebben ;) Verder is er eigenlijk niet echt veel gebeurt, ik heb natuurlijk wel moeten bakken... 1 kaastaart met verse kersen-topping en 3 keer een bol-bisquit gevuld met meringue botercréme en verse aardbeien, overgoten met een ganache van donkere chocolade (12 keer). En toen ik merkte dat ik nog heel wat over had, heb ik meteen nog maar een ganache taartje gemaakt voor mijn moeder :) Goeie punten scoren ;) Veel taarten dus, maar helaas geen foto's :( Omdat mijn camera kwijt is moet ik nu de camera van mijn ouders gebruiken... Aangezien ik nogal vergeetachtig ben (geheugen is een zeef, nvdr.)  gebeurt het nog wel eens dat ik gewoon geen foto's neem :) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten