dinsdag 4 januari 2011

Een tijdje terug heb ik al eens een bericht geplaatst over de nieuwe Cake Boss show waarin ze op zoek gaan naar een nieuwe assistent van Buddy. Na lang zoeken kan ik jullie allemaal vertellen dat ik ze eindelijk gevonden heb! Aflevering 1, 2 en 3 staan online! Ik heb ze alledrie al gekeken en tja.. het is echt Cake Boss! Dus drama, drama en DRAMA! Maarja, het is entertainment! Veel kijkplezier, klik op de afbeelding hieronder voor naar de eerste aflevering te gaan, je vind op deze site ook de tweede en derde aflevering!

4 opmerkingen:

  1. Hoi!

    Ik heb je de Liebster blog award gegeven voor blogs met minder dan 300 volgers. Waarom ik je deze gegeven hebt, kan je lezen op mijn blog! Hopelijk ben je er blij mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie net dat je hem ook al van JoliGâteau gekregen hebt, maar ik heb je ook de Liebster Blog Award gegeven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha... ook mijn favoriete Liebster blog! 3 op een rij, een reactie waard zeker?!

    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen