woensdag 29 december 2010

Vandaag ben ik met vrienden naar Brussel geweest! Wat een geweldige stad! Overal waar je kijkt chocolade en wafels! Heerlijk! Omdat ik morgen verjaar gingen we naar de chocolatier Pierre Marcolini! Wat een mooie zaken heeft die man! Echt super om te zien en nog beter: een overvloed aan macarons! Echt in heel veel smaken en kleurtjes.. Ik heb er dan natuurlijk ook gekregen van mijn vrienden, een perfect verjaardagscadeau! Voor mijn Moeder die verzot is op gebak heb ik een klein kunstwerkje meegenomen, ik weet niet van wat het gemaakt is of hoe het smaakt, en het was zeker niet goedkoop.. maar het ziet er enorm mooi uit! Voor mijn zus heb ik dan een mooi verpakt doosje met chocolade-truffels meegenomen, een laat kerstcadeau! Kijk en geniet van al dat lekkers!


2 opmerkingen:

  1. Oh, wat heerlijk! Dat adres in Brussel ken ik precies niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I agree, maar wat doen in Brussel als je niet op zoek bent eten he :)

    BeantwoordenVerwijderen