woensdag 8 december 2010

Het is weer winter en dat betekend veel binnen zitten. Ik kijk graag tv en dan nog het liefst naar programma's die iets met eten te maken hebben! Natuurlijk hebben ze in BelgiĆ« en Nederland niet echt veel leuke programma's die over bakken gaan.. Al komt er toch al verbetering in! 

Om te beginnen gaat er binnenkort (weet niet juist wanneer) een nieuw seizoen van komen eten van start.. Natuurlijk is komen eten al een bekend concept, maar dit keer is het: Komen Eten Desserts!! Een programma met alleen maar desserts! Heerlijk!
En dat is natuurlijk niet het enige, er is namelijk ook nieuwe digitale kookzender: Njam! Echt een geweldige zender met non-stop: cocktails, desserts, Italiaanse keuken,... ... Vooral het proagramma over de desserts van Roger Van Damme spreekt me aan, die man is echt geweldig in zijn vak!!
En dan zijn er nog de Amerikaanse programma's! Ik las op het internet dat cupcake wars met een tweede seizoen is begonnen! Helaas kan ik de eerste uitzending nog niet online vinden, dit zal tegen volgende week wel in orde zijn! Ik voeg de link toe aan de afbeelding hiernaast zo gauw ik hem gevonden heb, eventjes geduld! ;)
En dan last but not least, onze Buddy heeft ook een nieuw programma..Cake Boss: Next Great Baker! Hierin strijden verschillende talentvolle kandidaten naar een job in de bakkerij van onze bekende Cakeboss (en 50000$, klein detail :)) Ook dit programma is net als Cupcakewars deze week van start gegaan, maar ik vind helaas nog geen online afleveringen! Post ze hier zo snel als ik ze gevonden heb!

1 opmerking:

  1. Super leuk! Ik ben vandaag ook al wanhopig op zoek geweest naar de eerste nieuwe aflevering van Cupcake Wars, maar kon hem helaas nog niet vinden :(. De rest van de programma's kende ik nog niet dus ga ze zeker kijken!

    BeantwoordenVerwijderen