dinsdag 12 oktober 2010


Ik heb goed nieuws! Of zeg maar gerust GEWELDIG nieuws!!! De twee dames achter Zoetiteit hebben mij dankzij de cupcake challenge gevraagd of ik interesse zou hebben in een eigen rubriek op hun site! Natuurlijk heb ik meteen ja gezegd! Dus vanaf nu kan je ook op de website van Zoetiteit mijn berichten lezen en hopelijk gaan jullie dat ook allemaal doen door op de bovenstaande afbeelding te klikken!!! Je zal deze vinden onder de rubriek Stijn's Zoetigheid onder de knop Fun Stuff. Hopelijk komen jullie dus eens een kijkje nemen! Tot binnenkort!

4 opmerkingen:

  1. Super gaaf!
    Ik heb je stukje gelezen. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog heb je, ben hier eigenlijk beland via de cupcake challenge en ga je zeker regelmatig volgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf zeg dat je via de challenge nu je eigen rubriek hebt! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen