dinsdag 24 augustus 2010

Omdat ik en mijn huisgenoot het er helemaal over eens waren dat ik niet meer steeds heel de woonkamer kon overhoop gooien met mijn taarten gingen we eens een bezoekje brengen naar de Ikea. Gewoon om eens te "kijken en vergelijken". Natuurlijk was er een actie en toevallig ook nog bij de serie van expandit meubels, en deze had ik al op het oog! Eigenlijk was ik dus op zoek naar een tafel, een nieuw werkvlak. Voor het uitrollen van marsepein moet je altijd je tafel invetten met Crisco (een plantaardig vet), natuurlijk  is dit echt een vieze bedoeling. Dus iets wat zeker niet op de eettafel in de woonkamer gedaan moet worden! Maar stond daar nu net bij de Ikea dit hele meubel voor ongeveer 100€, echt een koopje dus! En ik moet zeggen, het is geweldig om een aparte werkhoek te hebben, al mijn spullen netjes bij elkaar. Dus hier worden voortaan al mijn baksels en experimenten gecreëerd :)
Morgen ga ik nog eens iets bakken en dit hier posten, ik heb eindelijk een camera bemachtigd! 

4 opmerkingen:

  1. Nou dat ziet er super uit Stijn, ik wou dat ik kon zeggen dat ik een eigen plekje had maar helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeehh het is gelukt om op je site te komen. Een link bij één van comments die werkte niet. Wat leuk zeg deze bakmeubel. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ok heel erg bedankt! Ik volg je blog ook al een tijdje, hij is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen