woensdag 17 februari 2010

Het is de laatste tijd druk, druk, druk! Ik loop daarom ook al weer meteen een tijdje achter met mijn blog, mijn excuses daarvoor! Een tijdje geleden vroeg een vriendin van mij als ik voor haar moeder een taart zou kunnen maken? Ja natuurlijk kan ik dat! Wat moet erop staan? ZUMA!? Ik had natuurlijk geen flauw idee wat dat was, maar even zoeken op het net en wat uitleg later wist ik heel goed wat Zuma betekende: een zeer, zelfs enorm verslavend spel!! Het was eigenlijk geen simpel thema om een taart in te maken, maar uiteindelijk was ik er toch nog heel trots op! Hij is gemaakt van vanille en chocolade bisquit en gevuld met krokante chocolademousse en swiss meringue boterschuim plus een crispy laagje witte chocolade! HEERLIJK!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten