donderdag 25 februari 2010

Doordat ik de laatste tijd steeds meer en meer (zeer nuttige) bak-spullen ben gaan kopen was er hier thuis dus echt een tekort aan nodige "storage", kwam ik het laatst thuis en mijn vriend had een verassing voor mij! Ik hou van verassingen, en zeker van deze! Hij kocht me namelijk zo'n hobby-koffertje, waar je allerlei spullen in kwijt kan. Eindelijk, nu kan ik ook mezelf ook gemakkelijker verplaatsen met mijn heel assortiment aan spullen! Ook had hij enkele plastieken dozen gekocht zodat ik mijn poeders, mixen,... ... allemaal kon ordenen! Yes! Toch wel leuk als iemand je zo goed kent! :)

Ook ben ik afgelopen weekend naar Rotterdam geweest, een weekendje in een mooi hotel, en natuurlijk... bakwinkels!! Omdat Ridderkerk zeer dicht in de buurt lag en het toevallig ook nog eens de derde zaterdag van de maand was moest ik natuurlijk een bezoekje brengen aan de taart en decoratie shop! Hierna volgde nog wat toko's en andere winkels. Zoals je al merk een zeer leuk weekend met nog leukere aankopen! Foto's:



P.S: Ik heb al eiwitten op het aanrecht staan sinds deze namiddag om ze te "verouderen", want morgen is het marcon-tijd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten