vrijdag 20 mei 2011

Even een post omdat het alweer zo lang geleden is! Maar ook om jullie even te laten zien welke taarten ik gemaakt heb de laatste tijd.. Natuurlijk heb ik veel meer taarten gemaakt, maar ik trek de laatste tijd niet meer veel foto's.. Jammer, maar na een hele nacht werken aan een taart heb ik gewoon geen zin om nog foto's te maken... Op de collage hieronder zien jullie een bruidstaart, een hele hoop cupcakes en twee taarten voor de babydrink van mijn gemeente, de topper van de bruidstaart en tenslotte nog een uki taart voor een kinderfeestje! Jullie mogen me altijd laten weten wat jullie er van vinden... Hopelijk tot heel snel! :)

6 opmerkingen:

  1. Wauw dat ziet er super uit! Zeker die stapel met de uiltjes en de bruidsstapel :) als je tijd hebt, moet je maar eens grotere foto's posten want zo zie je het niet goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan op de afbeelding klikken, dan is hij groter.. Bedankt voor je complimenten, jouw blog is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk spreekt die bruidstaart het meeste tot de verbeelding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Stijn,

    Je hebt weer een mooi staaltje taarten gemaakt. En zo super strak, doe je dit met botercreme, waarmee je ook je taart vult of 1 op 1?
    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen